قرص هیرویت برای چاقی صورت

2.5/5 - (8 امتیاز)

تاثیر شگفت آور قرص هیرویت در سلامت مو، پوست و ناخن تحسین‌برانگیز است. این مکمل غذایی با تامین مواد مغذی برای بدن از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد مجدد موهای سالم کمک می‌کند. مصرف هیرویت مزایای زیادی برای بدن دارد از جمله آنکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود اما مهم‌ترین مزیت بهره‌گیری […]

قرص هیرویت برای چاقی صورت

تاثیر شگفت آور قرص هیرویت در سلامت مو، پوست و ناخن تحسین‌برانگیز است. این مکمل غذایی با تامین مواد مغذی برای بدن از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد مجدد موهای سالم کمک می‌کند. مصرف هیرویت مزایای زیادی برای بدن دارد از جمله آنکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود اما مهم‌ترین مزیت بهره‌گیری از هیرویت را می‌توان تامین سلامت مو دانست. برخی از مصرف‌کنندگان و همچنین افرادی که قصد استفاده از هیرویت را دارند، در مورد تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت پرسش‌هایی را مطرح می‌کنند که در این مطلب به ارائه پاسخی مناسب برای آن خواهیم پرداخت.

آیا قرص هیرویت روی چاقی صورت تاثیر دارد؟

برای اینکه در همین ابتدای مقاله پاسخ سوالات شما در مورد تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت را بدهیم، باید بگوییم که بله؛ مصرف این قرص می‌تواند منجر به افزایش اشتها شود و در نتیجه چاقی صورت و بدن را تاحدودی به دنبال داشته باشد. اما این افزایش اشتها برای همه افراد رخ نمی‌دهد. اغلب افرادی با خوردن کپسول هیرویت دچار افزایش اشتها می‌شوند که نسبت به ویتامین‌های B یا زینک (روی) در بدن خود کمبود داشته باشند.

  • به یک نکته بسیار مهم توجه کنید: هر زمانی که چاقی در بدن رخ دهد، این چاقی فقط نمی‌تواند مربوط به یک نقطه از بدن باشد. پس اگر صورتتان چاق یا توپر شود، بدنتان هم چاق‌ خواهد شد. نکته دیگر اینکه چاقی بر اثر مصرف هیرویت آنقدر چشمگیر نیست که نگران باشید آیا اصلا باید این قرص را استفاده کنید یا نه! فراموش نکنید که هیرویت قرص چاقی به حساب نمی‌آید.

هیرویت برای چه افرادی مناسب است؟

در موارد زیر می‌توان از قرص هیرویت استفاده کرد:

  • هنگامی‌که ظاهر موها به دلیل تغذیه نامطلوب جلوه خود را از دست داده‌اند
  • ریزش مویی که بر اثر استرس رخ داده است
  • اگر ریزش مو در فرد غیر طبیعی باشد (بیش از 150 عدد در روز)
  • چنانچه فرد علاقمند به تغذیه مناسب موهای خود باشد
  • جهت افزایش سلامت پوست و استحکام ناخن‌ها

اما آیا تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت هم کاربرد دارد؟

هیرویت برای چه افرادی مناسب است

هیرویت چه فوایدی دارد ؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین فواید هیرویت را اینچنین می‌توان برشمرد:

  • درمان ریزش مو پس از مصرف دارو و طی کردن دوره‌های اضطراب
  • کمک به ضخیم شدن تارهای مو و افزایش درخشندگی آنها
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک و عدم تحمل لاکتوز
  • کمک به ترمیم زخم‌های پوستی و حفظ سلامت پوست
  • فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده
  • تامین اسیدهای آمینه ال سیستئین و متیونین
  • تامین ویتامین‌های گروه B برای بدن
  • تامین عناصر معدنی آهن و روی
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • بهبود توان سیستم ایمنی بدن
  • تغذیه فولیکول‌های مو

همه افراد بالای 16 سال که با مشکل ریزش مو مواجه بوده و به تقویت موهای خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از قرص هیرویت استفاده کرده و موهای پرپشت و زیبا داشته باشند.

تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت

برای اینکه بتوانیم تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت را مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا باید نگاهی به ترکیبات موجود در قرص هیرویت و تاثیر آنها روی افزایش اشتها و افزایش وزن داشته باشیم. هیرویت شامل چندین ترکیب است که مصرف آنها اشتهای انسان را تحریک می‌کند. به طور کلی ویتامین‌های گروه B، زینک (روی) و مخمر دارای خاصیت چاق‌کنندگی هستند. بهتر است هر یک را به طور جداگانه بررسی کنیم:

ویتامین های گروه B و چاقی

باید گفت که کلیه ویتامین‌های گروه B که شامل ویتامین B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12 می‌شود، در تنظیم متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن نقش دارند. در این میان ویتامین B1 نقش پررنگ‌تری داشته و اگر بدن با کمبود آن مواجه باشد، کاهش اشتها حاصل خواهد شد. بنابراین اگر فردی که کمبود ویتامین‌های ب را دارد، از طریق مکمل‌های غذایی آن را تامین نماید، دچار افزایش اشتها خواهد شد. افزایش اشتها باعث می‌شود قرص هیرویت برای چاقی صورت موثر واقع شود.

زینک و چاقی

ماده معدنی روی در بسیاری از فعالیت‌های آنزیمی بدن نقش داشته و موجب رشد و ترمیم بافت‌های بدن می‌شود. زینک هم در حفظ سلامت پوست و هم در حفظ سلامت مو نقش اساسی دارد. از آنجایی‌که به طور کلی این ماده معدنی در خاک ایران به وفور نیست، بسیاری از افراد در کشور ما با کمبود آن مواجه هستند و بنابراین به مصرف مکمل‌های حاوی زینک روی می‌آورند. زینک مزایای بسیاری برای بدن دارد که تنظیم متابولیسم و بهبود گوارش از جمله آنها محسوب می‌شود.

عدم وجود زینک در بدن به مقدار کافی در اشتها تاثیر گذاشته و آن را کاهش می‌دهد. مکمل‌های حاوی زینک اشتها را بهبود بخشیده و در چاقی می‌توانند موثر باشند. تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت به دلیل مقادیر کافی زینک در این مکمل می‌تواند باشد.

زینک و افزایش اشتها

تاثیر مخمر روی چاقی

تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت را از جهت وجود مخمر در آن نیز می‌توان بررسی کرد. مخمر خود حاوی ویتامین‌های گروه B بوده و در نتیجه چنانچه در قسمت بالا نیز اشاره شد، می‌تواند در افزایش اشتها موثر باشد. همچنین مصرف مخمر می‌تواند در بدن سبب فعالیت آنزیم‌ هایی شود که میل به غذا خوردن را افزایش دهد.

نتیجه گیری در مورد تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت

با توجه به مطالب قید شده می‌توان گفت که تاثیر قرص هیرویت روی چاقی صورت تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که فرد نسبت به ویتامین‌های گروه B و عنصر روی در بدن خود با کمبود مواجه باشد. در این حالت افزایش اشتها در شخص ایجاد شده و در نتیجه مصرف بیشتر مواد خوراکی سبب افزایش وزن وی خواهد شد. اما در افرادی که از لحاظ مواد مغذی ذکر شده در بدن خود کمبودی ندارند، افزایش اشتها و وزن رخ نخواهد داد و صورت هم چاق‌تر نخواهد شد.

ضمنا چاقی که ممکن است در برخی از افراد با مصرف این قرص اتفاق بیفتد، آنقدر چشمگیر نیست که نگران‌کننده باشد. پس چنانچه تاکنون به دلیل ترس از چاقی، به سراغ مصرف Hair-vit نرفته بودید و از لحاظ سلامتی نیز به آن نیاز دارید، این حساسیت را کنار گذاشته و با خیال آسوده از این محصول پرفایده بهره بگیرید. همچنین اگر کمبود اشتها در شما مانع از خوردن مواد غذایی می‌شود، برای رفع این مشکل می‌توانید هیرویت را استفاده نمایید.

خرید قرص هیرویت

عوارض قرص هیرویت

مصرف کپسول هیرویت در اغلب اوقات عوارضی را به دنبال ندارد مگر اینکه فرد به ترکیبات موجود در آن حساسیت داشته باشد یا بیش از دوز تعیین شده از آن استفاده نماید. ترکیباتی همچون روغن سویا که در قرص هیرویت وجود دارند، می‌توانند در بعضی از اشخاص سبب واکنش‌های آلرژیک شوند بنابراین بهتر است پیش از شروع مصرف به این موارد دقت داشته باشید. ویتامین‌های B موجود در هیرویت از آنجایی که محلول در آب هستند حتی اگر کمی بیشتر استفاده شوند، عوارض جانبی ندارند اما ترکیبات دیگری همچون آهن، روی و مس می‌توانند در صورت مصرف زیاد، مشکل‌ساز شده و عوارضی همچون درد معده، اسهال، استفراغ، سردرد و سرگیجه را به دنبال داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید: با عوارض قرص هیرویت و راه های پیشگیری از آن آشنا شوید

گفتار آخر

هیرویت به طور اختصاصی برای درمان مشکلات پوست و مو فرموله شده است و اگر شما به دنبال چاقی هستید، بهتر است از محصولات دیگری که به این منظور تهیه می‌شوند، استفاده نمایید. تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت یا بدن تنها در مواردی اتفاق می‌افتد که فرد نسبت به ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در آن کمبود داشته باشد و با مصرف آنها دچار افزایش اشتها شود. در غیر این صورت قرص هیرویت سبب چاق شدن در افراد نخواهد شد و اگر به این فرآورده نیاز دارید و نگران چاقی نیز هستید، این نگرانی را به طور کامل کنار بگذارید و از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

76 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m
A.m

من قرص هیرویت رو چند دوره مصرف کردم در هر دوره دلیل قطع کردنش اضافه وزن واضحم بوده . نمیدونم چطور میگن باعث افزایش وزن نمیشه .شاید برای افراد مختلف فرق کنه .الان یه هفته ست شروع کردم ۲ کیلو اضافه وزن پیدا کردم .

حدیث
حدیث

سلام من هیرویت رو با قرص perfectil رو باهم مصرف میکنم ولی رژیم هستم میخواستم بدونم بازم باعث افزایش وزن میشه ؟؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  حدیث

سلام کاربر گرامی
نیازی به مصرف هر دو در یک روز نیست.
بله چون هر دو زینک دارند باعث افزایش اشتها می شود.
سپاس از همراهی شما

سارا
سارا

سلام وقت بخیر، من کم کاری تیروئید دارم و 25 سالمه. خانم هستم، قرص هرویت با قرصی ک برای کم کاری تیروئید میخورم تداخل نداره؟
که ساعتی از روز هرویت مصرف بشه بهتره، بعد صبحانه یا ناهار یا عصر

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  سارا

سلام کاربر گرامی
طبق توضیحاتی که توسط شرکت سازنده ارائه شده است مصرف هیرویت با داروهای تیروئید تداخلی ندارد.
بهترین زمان مصرف 1 ساعت بعد از صبحانه است.
سپاس از همراهی شما