معرفی بهترین شامپو ضد ریزش مو

5/5 - (1 امتیاز)
ریزش مو دارید؟ اگر می‌خواهید بهترین شامپو ضد ریزش مو را در بهترین برندهای دنیا پیدا کنید، در این مقاله همراه ما باشید.
بهترین شامپو ضد ریزش مو

از آنجایی‌که ریزش مو همواره در زیبایی ظاهری تاثیرگذار است، به همین جهت معمولا افراد به دنبال سریع‌ترین و موثرترین راه درمان این مشکل هستند. ریزش مو با توجه به علت به وجود آمدن آن باید درمان شود اما اغلب در کنار همه راهکارهای درمانی، استفاده از یک شامپوی مناسب نیز پیشنهاد می‌شود تا اثرگذاری به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین شامپو ضد ریزش مو آشنا کنیم.

  قیمت شامپو ضد ریزش

لیست قیمت شامپو ضد ریزش را در انواع مختلف می‌توانید در داروخانه انلاین مثبت سبز ببینید.

شامپو تقویت کننده مو حاوی کافئین فیداتو

بهترین شامپو ضد ریزش مو شامپو تقویت کننده مو حاوی کافئین فیداتو می‌تواند باشد. این شامپو با داشتن ترکیبات موثر از جمله کافئین به تقویت ریشه مو کمک کرده و ریزش مو را کاهش می‌دهد. افزایش رشد موهای جدید را با مصرف این شامپو می‌توانید تجربه کنید. کافئین مهم‌ترین ترکیب موجود در شامپو تقویت کننده فیداتو است که با افزایش خونرسانی به کف سر به تحریک رشد مو و ممانعت از ریزش مو کمک می‌کند. این شامپو را 2 تا 3 دقیقه روی موها ماساژ داده و بعد آبکشی نمایید.

مهم‌ترین ویژگی‌ها این شامپو به طور خلاصه عبارتند از:

  • کمک به افزایش رشد موها
  • کاهش ریزش مو
  • افزایش خونرسانی به کف سر
  • تقویت و ترمیم کننده موهای آسیب دیده

  شامپو تقویت کننده مو فیداتو

خرید شامپو ضد ریزش فیداتو

شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا

بهترین شامپو ضد ریزش مو بهتر است فاقد سولفات باشد. شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا برای افرادی مناسب است که موهای نازک و مستعد ریزش دارند. این شامپو به جلوگیری از خشکی مو کمک کرده و التهابات پوست سر را نیز کاهش می‌دهد. شامپو سیسپرسا شوینده ملایمی است که بدون هیچ نوع آسیب به تارهای مو از شکننده شدن و ریزش موها جلوگیری می‌کند. سیستئین، ویتامین b۶، روی، بیوتین و کافئین از ترکیبات موثر موجود در این شامپو هستند. بهتر است جهت اثرگذاری بهتر، هفته‌ای 3 بار از این شامپو استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • جلوگیری از ریزش مو
  • مناسب برای موهای نازک و مستعد ریزش
  • فاقد سولفات
  • قابلیت شویندگی ملایم

  شامپو ضد ریزش سیسپرسا

خرید شامپو سیسپرسا

شامپو روزانه تقویت کننده حاوی عصاره جنسینگ آرچیلو

این شامپو نیز فاقد سولفات بوده و با داشتن عصاره جینسینگ یکی از بهترین گزینه‌های برای کمک به رفع ریزش مو است. شامپو روزانه تقویت کننده آرچیلو را هر روز می‌توانید در صورت تمایل مورد استفاده قرار دهید. هر نوع مویی که داشته باشید می‌توانید این شامپو را استفاده کنید. با استفاده از این شامپو خونرسانی به فولیکول‌های مو بهبود یافته و ریشه‌ موها تقویت می‌شود. وقتی از این شامپو استفاده می‌کنید، اجازه دهید 3 دقیقه روی موها بماند تا اثرگذاری بهتری داشته باشد. مهم‌ترین مزایای استفاده از این شامپو از برند محبوب آرچیلو به شرح زیر است:

  • تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش خونرسانی به فولیکول‎‌های مو
  • فرمولاسیون بدون سولفات

  شامپو روزانه تقویت کننده مو آرچیلو

خرید شامپو آرچیلو

شامپو کافئین سریتا

موهای شما از هر نوعی که باشد می‌توانید از شامپو کافئین سریتا برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید. ترکیبات موثر موجود در این محصول موجب تقویت موها و رشد مجدد موهای از دست رفته می‌شوند. این شامپو به درخشندگی و رطوبت‌رسانی موها کمک کرده و با افزایش خون‌رسانی به پوست سر، روند رشد موها را تسریع می‌کند. به دیگر ویژگی‌های شامپو کافئین سریتا توجه کنید:

  • ترکیبات موثر: عصاره ساوپالمیتو، پروتئین جوانه گندم، کافئین
  • قابل استفاده برای: خانم‌ها و آقایان
  • کشور تولید کننده: ایران
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی‌ها: تحریک رشد مجدد موها، ضد ریزش مو، افزایش رطوبت‌رسانی به موها

  شامپو کافئین سریتا

  کافئین سریتا

از برند سریتا همچنین می‌توانید برای جلوگیری از ریزش مو از شامپو ضد ریزش مینوتا سریتا مناسب موهای چرب و شامپو ضد ریزش مینوتا سریتا مناسب موهای خشک نیز استفاده کنید.

شامپو روزانه پروتئینه جوانه گندم سینره

این شامپو به صورت روزانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و موجب تقویت موها شود. شامپو جوانه گندم سینره به تنظیم pH در پوست سر کمک کرده و سبب می‌شود تا موها آسیب کمتری دیده و درخشندگی و لطافت خود را حفظ کنند. وجود پروتئین جوانه گندم و پرو ویتامین B5 در این محصول به جلوگیری از ریزش مو نیز کمک می‌کند. به ویژگی‌های این شامپو دقت کنید:

  • ترکیبات موثر: عصاره جوانه گندم، پیش‌ساز ویتامین B5
  • قابل استفاده برای: آقایان و خانم‌ها
  • کشور تولید کننده: ایران
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی‌ها: تقویت کننده مو، افزایش مقاومت موها، حفظ رطوبت مو

  شامپو سینره

سینره

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم

غنی بودن از ویتامین‌های B۳ ،B۵ وB۶ و همینطور روغن بائوباب و سایر مواد مغذی موجب شده تا این شامپو نیز در دسته پرفروش‌ترین و بهترین شامپو ضد ریزش مو قرار گیرد. استفاده از این شامپو خون‌رسانی به ریشه موها را افزایش داده و ریزش مو را در حد قابل توجهی کاهش خواهد داد. این شامپو در حجم‌دهی و افزایش ضخامت تارهای مو نیز می‌تواند موثر باشد. دیگر ویژگی‌های شامپو ضد ریزش پریم به شرح زیر است:

  • ترکیبات موثر: روغن دانه بائوباب، بیوتین و ویتامین‌های B۳ ،B۵ و B۶
  • قابل استفاده برای: خانم‌ها و آقایان
  • کشور تولید کننده: ایران
  • مناسب برای: انواع مو
  • کارایی‌ها: تقویت فولیکول‌های مو و کاهش ریزش مو، تحریک رشد مجدد موها، افزایش ضخامت و حجم مو

  شامپو پریم

  خرید شامپو ضد ریزش پریم

شامپو ضد ریزش لاوندر بایو اسکین پلاس

بهترین شامپو ضد ریزش مو که در حال حاضر به راحتی می‌توانید در بازار بیابید، شامپو ضد ریزش لاوندر بایو اسکین پلاس است. این شامپو با داشتن عصاره اسطوخودوس رشد موها را افزایش داده و مانع از ریزش آنها می‌شود. از دیگر فواید این شامپو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • رفع خارش و التهاب کف سر
  • افزایش ضخامت و استقامت تارهای مو
  • افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی در کف سر
  • تقویت رشد موهای سالم

بهتر است حداقل هفته‌ای دو بار از این شامپو استفاده شود تا زودتر به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

  شامپو بایو اسکین پلاس

خرید شامپو بایواسکین پلاس

شامپو کنترل ریزش و تقویت کننده موی سر درموسیس

برای کنترل ریزش مو محصول دیگری که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، شامپو کنترل ریزش و تقویت کننده موی سر درموسیس است. این شامپو حتی می‌تواند در کنترل ریزش موی ارثی نیز موثر باشد. استفاده از این شامپو موجب افزایش جریان گردش خون مویرگی در کف سر شده و ضخامت تارهای مو را نیز بیشتر می‌کند. عصاره آرنیکا و زینک سولفات از جمله ترکیبات مهم در این محصول هستند. کاهش چربی کف سر و تقویت ریشه مو از دیگر فواید این شامپو از برند درموسیس است.

  خرید شامپو درموسیس

خرید شامپو درموسیس

شامپو کراتینه ضد ریزش هرباسنس آردن

شامپو کراتینه ضد ریزش هرباسنس آردن حاوی عصاره‌های گیاهی مثل روغن نارگیل، روغن دانه انگور و ویتامین E بوده و به پرپشت شدن موها کمک می‌کند. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از این شامپو که قدرت شویندگی مناسبی دارند، استفاده کنند. به منظور افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو می‌توانید این شامپو را مورد استفاده قرار دهید. این شامپو به تغذیه موهای شما پرداخته و قابلیت نفوذ مناسبی به کوتیکول‌های مو دارد.

  شامپو آردن بهترین ضامپو ضد ریزش مو

خرید شامپو ضد ریزش آردن

 شامپو کنترل کننده ریزش مو درم انجلین

شامپو کنترل کننده ریزش مو درم انجلین به گفته مصرف کنندگان تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش ریزش مو دارد. عصاره رزماری، گل ختمی، مریم گلی و مورد ترکیبات این محصول را تشکیل می‌دهند. این ترکیبات تقویت کننده ریشه مو بوده و مقدار ترشح چربی کف سر را تنظیم می‌کند. بهتر است بعد از زدن این شامپو 2 الی 3 دقیقه آن را روی موها ماساژ داده و بعد آبکشی انجام دهید. این شامپو محرک رشد مو بوده و با تقویت مو از ریشه از شکننده شدن و ریزش تارهای مو پیشگیری به عمل می‌آورد. به جای شامپوی ضد ریزش ایوروشه که دیگر در بازار یافت نمی‌شود، می‌توانید این شامپو را مورد استفاده قرار دهید.

  شامپو درم انجلین

خرید شامپو درم انجلین

شامپو ضد ریزش دافی

مواد مغذی بسیاری از جمله ویتامین E، B۳، B۵ روغن آرگان، عصاره چای سبز و… در شامپو ضد ریزش دافی  وجود دارند. این شامپو در کاهش و توقف ریزش مو بسیار موثر است و به صورت روزانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. درمان ریزش مو با توجه به علت ایجاد آن باید صورت گیرد. اما به طور کلی در همه درمان‌های مربوط به ریزش مو استفاده از شامپو نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود. ویتامین‌ها و عصاره‌های مختلفی را در این شامپو می‌توانید بیابید که همگی در تقویت ریشه مو و استحکام تارهای مو نقش بسزایی دارند.

  خرید شامپو ضد ریزش دافی

خرید شامپو ضد ریزش دافی

شامپو تقویت کننده مو حاوی سیستین و ویتامین B6 وچه

استفاده از شامپو تقویت کننده مو وچه در جلوگیری از ریزش مو تاثیری بی‌نظیر دارد. تاثیر این محصول در کنترل ریزش مو به دلیل افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی موثر به فولیکول‌های مو است. استفاده از این شامپو همچنین باعث کنترل چربی کف سر شده و در برابر اثرات مضر نور خورشید نیز از موها محافظت به عمل می‌آورد. شامپو تقویت کننده مو وچه فاقد سیلیکون، پارابن، دایمتیکون، گلوتن و پروپیلن گلیکول است. هنگام استفاده از این شامپو اجازه دهید چند دقیقه روی موهایتان بماند و بعد آبکشی انجام دهید.

  شامپو ضد ریزش وچه

  شامپو ضد ریزش وچه

کلام آخر در مورد بهترین شامپو ضد ریزش مو

در این مطلب به معرفی بیش از 10 شامپو پرداختیم که همه آنها در رده بهترین شامپو ضد ریزش مو قرار می‌گیرند و در طی سال‌ها توانسته‌اند محبوبیت ویژه‌ای را در میان مصرف‌کنندگان پیدا کنند. اگر مایل به خرید آنلاین محصولات فوق هستید، می‌توانید هر یک از آنها را در داروخانه آنلاین مثبت سبز یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت مو
بحث و تبادل نظر
guest

8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صنم محمدی
صنم محمدی

من ریزش موی شدیدی پیدا کردم وخیلی از حجم موهام کم شده . میشه بهترین شامپوی ضد ریزش مو رو معرفی کنید؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  صنم محمدی

سلام کاربر عزیز
تاثیر شامپو ها در کاهش ریزش مو در مقایسه با فراورده های خوراکی کم می باشد. اما میتوانید به عنوان مثال شامپوی آلپسین را امتحان نمایید.

کیانا مرادی
کیانا مرادی

من قبلا شامپو ایوروشه استفاده می کردم و تنها چیزی بود که بهم حساسیت نمی داد. ولی یا نیست یا گرون شده. چیزی به جاش می تونید معرفی کنید؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  کیانا مرادی

سلام دوست عزیز
پیشنهادی می کنم از شامپو ضد ریزش لپیور استفاده کنید.

نوری
نوری

ممکنه بعضی از شامپوها خودشون باعث ریزش مو بشن؟ چون من این احساس را دارم

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  نوری

سلام کاربر عزیز اتمال آن کم میباشد مگر اینکه شامپو فاقد تاییدیه ی غذا و دارو باشد. در کنار آن عوامل دیگر را هم در نظر بگیرید.

کیمیا
کیمیا

من شامپوی ضد ریزشی می خوام که ضد شوره هم باشه. آیا شوره باعث ریزش مو میشه؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  کیمیا

سلام دوست عزیز
می توانید از شامپو آلوپینکس استفاده کنید