معرفی 10 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری

2/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از خانم‌ها به دنبال خرید ضد آفتاب‌های کرم پودری هستند چرا که به این طریق می‌توانند با یک تیر دو نشان زده و هم ضد آفتاب و هم کرم پودر داشته باشند. هنگامی که قصد دارید از ضد آفتاب خود بهره آرایشی نیز ببرید، بهتر است به سراغ انواع مرغوب آن بروید. در این […]

معرفی 10 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری

بسیاری از خانم‌ها به دنبال خرید ضد آفتاب‌های کرم پودری هستند چرا که به این طریق می‌توانند با یک تیر دو نشان زده و هم ضد آفتاب و هم کرم پودر داشته باشند. هنگامی که قصد دارید از ضد آفتاب خود بهره آرایشی نیز ببرید، بهتر است به سراغ انواع مرغوب آن بروید. در این مقاله 10 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری را به شما معرفی می‌کنیم اما پیش از آن مختصری در رابطه با لزوم استفاده از کرم ضدآفتاب برای شما خواهیم گفت.

چرا ضد آفتاب بزنیم ؟

پاسخ سوال فوق ساده است؛ اگر به فکر سلامت پوست خود هستید و اگر زیبایی چهره شما برایتان مهم است حتما باید با خرید کرم ضد آفتاب از پوست خود محافظت نمایید. نور خورشید با تمام مزایای بی‌شماری که برای انسان دارد حاوی اشعه‌های مضر است. برای اینکه تاثیر این اشعه‌ها روی پوست انسان به حداقل برسد و از سرطان پوست پیشگیری به عمل بیاید، استفاده از ضد آفتاب امری ضروری به شمار می‌آید. از دیگر مزایای استفاده از ضد آفتاب می‌توان به جلوگیری از بروز چین و چروک و لک‌هایی که بر اثر نور آفتاب ایجاد می‌شوند، اشاره کرد.

بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری

ضدآفتاب‌های کرم پودری بسیاری در بازار یافت می‌شوند که ما در اینجا 10 مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

فلوئید ضد آفتاب رنگی ویشی SPF50

بدون شک این محصول یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری موجود در بازار است که تمام توقعات شما را برآورده می‌کند. این کرم که با نام فلوئید ضد آفتاب درای تاچ نیز معروف است در واقع یک بی بی کرم نیز محسوب می‌شود. این ضد آفتاب مناسب پوست‌های چرب و مختلط بوده و با برخورداری از ترکیبات موثر و پیشرفته میزان ترشح سبوم (چربی) پوست را تنظیم کرده و آب‌رسانی مناسبی را نیز فراهم می‌کند. ضدآفتاب درای تاچ را هم به صورت رنگی و هم بی‌رنگ می‌توانید تهیه نموده و از فیلترهای قوی آن در برابر اشعه‌های UVA و UVB برخوردار شوید.

ضد آفتاب کرم پودری ویشی

خرید فلوئید ضد آفتاب رنگی ویشی SPF50

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

ضد آفتاب کرم پودری +SPF50 بیزانس

برند فرانسوی بیزانس ضد آفتاب کرم پودری خود را با فاکتور حفاظتی 50 در 2 نوع مختلف یکی مخصوص پوست‌های مختلط و چرب و یکی مناسب پوست‌های خشک و حساس روانه بازار کرده است. این محصول به عنوان یک ضد آفتاب کرم‌پودری در رنگ‌بندی‌های مختلف بژ روشن، بژ طبیعی، رز بژ و گلد بژ عرضه می‌شود. هر دو نوع این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید، دارای مزایای دیگری از جمله خاصیت ضد جوش، ضد لک، ضد حساسیت و آبرسان نیز است. بعلاوه این ضد آفتاب برای پوست دور چشم نیز قابل استفاده است.

بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری پوست خشک خرید کرم ضد آفتاب کرم پودری +SPF50 بیزانس مناسب پوست خشک

ضد آفتاب پوست چرب بیزانس
کرم ضد آفتاب رنگی فتودرم مکس بایودرما ⁺SPF50

نمی‌توان از کرم های ضد آفتاب کرم پودری نام برد و به برند محبوب و خوشنام بایودرما اشاره نکرد. بایودرما کرم ضد آفتاب رنگی خود را با SPF50 در دو نوع مختلف مخصوص پوست‌های معمولی و خشک و پوست‌های چرب و مختلط به مشتریان خود معرفی نموده است. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار مناسبی داشته و حفاظت کاملی را نیز در برابر اشعه ماورای بنفش به عمل می‌آورد. این ضد آفتاب در برابر شستشو و تعریق مقاوم بوده و در آن از هیچ نوع اسانسی استفاده نشده است. بافت بسیار سبک این ضد آفتاب کرم پودری به شما احساس خوشایندی خواهد داد.

ضد آفتاب پوست چرب بایودرما

خرید فلوئید ضد آفتاب فتودرم مکس آکوا ⁺SPF50 بایودرما مناسب پوست های چرب تا مختلط

ضد آفتاب پوست خشک بایودرما

خرید کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما ⁺SPF50 مناسب پوست ‎های معمولی تا خشک

کرم ضد آفتاب کرم پودری الارو SPF50

الارو نامی آشنا برای تمام افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند. این برند محبوب خارجی نیز یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری را در رنگ‌بندی‌های متنوع برای مشتریان خود تهیه کرده است. شما با هر نوع پوستی که داشته باشید می‌توانید از این محصول استفاده کرده و همراه با فیلتر نمودن اثرات مخرب نور خورشید، از قدرت پوشانندگی بی‌نظیر آن لذت ببرید. این محصول محافظت از پوست در برابر اشعه مادون قرمز را نیز برای شما فراهم می‌کند و در ضمن فاقد پارابن است.

ضد آفتاب کرم پودری الارو

خرید کرم ضد آفتاب الارو SPF50 مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب رنگی بری سان SPF50 اوریاژ

اوریاژ نیز همیشه در ارائه بهترین‌ها پیشرو بوده است. از ویژگی‌های این ضد آفتاب رنگی می‌توان به موارد نیز اشاره کرد:

  • مناسب انواع پوست؛ حتی پوست حساس با چربی کنترل شده
  • جلوگیری از پیری زودرس و سرطان‌های پوستی
  • ایجاد رنگی بسیار طبیعی با انعکاس طلایی
  • حداکثر حفاظت در برابر آفتاب
  • فاقد اکتوکرایلن، پارابن و الکل
  • در دو رنگی بژ روشن و گلد
  • غیر چرب با جذب سریع
  • مقاوم در برابر نور

ضد آفتاب اوریاژ

خرید کرم ضد آفتاب بری سان SPF50 اوریاژ مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب رنگی مینرال SPF50 ژیل بوته

یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری را برند فرانسوی ژیل بوته به بازار عرضه کرده است. این محصول مینرال و فاقد چربی بوده و ویتامین F و عصاره گل ختمی از ترکیبات موثر موجود در آن هستند. از آنجایی که این محصول مینرال است، خانم‌های باردار نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. قدرت پوشانندگی بالا و محافظت کامل در برابر اشعه فرابنفش از ویژگی‌های بارز این ضدآفتاب است.

بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری ژیل بوته

خرید کرم ضد آفتاب رنگی مینرال SPF50 ژیل بوته

کرم ضد آفتاب رنگی آیسیس فارما SPF80

اگر دارای پوستی حساس هستید و به دنبال ضد آفتاب کرم پودری می‌گردید، این محصول یکی از بهترین‌ها برای معرفی به شما است. این کرم حداکثر حفاظت از پوست را در برابر اشعه‌های مخرب خورشید به عمل آورده، دارای فیلترهای فیزیکی و مینرال بوده و اثرات ضد لک نیز دارد.

ضد آفتاب آیسیس فارما

خرید کرم ضد آفتاب آیسیس فارما SPF80

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 همیلتون

این محصول نیز در 2 مدل یکی برای پوست‌های چرب و یکی برای پوست‌های معمولی تا خشک فرموله شده است و در رنگ‌های بژ روشن و بژ طبیعی عرضه می‌شود. فیلتر اشعه‌های مضر خورشید و جلوگیری از آسیب آنها به پوست، پوشانندگی مناسب و داشتن تاثیرات ضد چروک از ویژگی‌های ممتاز این محصول به حساب می‌آید.

ضد آفتاب همیلتون پوست خشک

خرید کرم ضد آفتاب رنگی پوست‌ معمولی تا خشک SPF50 همیلتون

ضد آفتاب پوست چرب همیلتون

خرید کرم ضد آفتاب رنگی پوست‌ چرب SPF50 همیلتون

کرم ضد آفتاب جوان کننده رنگی پریم SPF50

در میان برندهای ایرانی ضدآفتاب پریم یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری است. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر آفتاب، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و در آن از عصاره معجزه‌آسای تاک استفاده شده است. خاصیت جوان کنندگی این کرم تاثیری مشابه بوتاکس دارد.

ضد آفتاب پوست چرب پریم

خرید کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم SPF50

کرم ضد آفتاب مینرال رنگی پرودرما ⁺SPF40

اگر باردار هستید، پوست حساس دارید و به دنبال یک ضد آفتاب کرم پودری با قیمت بسیار مناسب هستید، این ضد آفتاب ایرانی را نیز حتما در نظر داشته باشید. این محصول در 2 رنگ بژ طبیعی و بژ روشن عرضه می‌شود. این ضدآفتاب دارای رنگدانه‌های معدنی جهت هماهنگی با رنگ طبیعی پوست بوده و پوشش یکنواخت و ظاهری صاف و هموار روی پوست ایجاد می‌نماید و در برابر تعریق و شستشو نیز مقاوم است.

ضد آفتاب پرودرما

خرید کرم ضد آفتاب مینرال رنگی پرودرما ⁺SPF40

سخن پایانی

در این مقاله بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری را در برندهای مختلف خارجی و ایرانی به شما معرفی نمودیم. محصولات فوق را می‌توانید به راحتی تهیه نموده و از آنها به عنوان ضد آفتاب و کرم پودر استفاده کنید. آیا شما ضد آفتاب رنگی را به ضد آفتاب معمولی ترجیح می‌دهید؟ کدام ضدآفتاب کرم پودری برای شما مناسب بوده و رضایت شما را کسب کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیری
امیری

در دوران بارداری اگر استراحت مطلق هستیم، باز هم باید از ضد افتاب استفاده کرد؟ آخه میگن در منزل هم لازمه

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  امیری

اگر بیش از حد در معرض نورهای مصنوعی منزل مانند تلویزیون یا کامپیوتر هستید، توصیه می شود استفاده کنید در غیر اینصورت لزومی به استفاده ضد آفتاب در منزل نیست.
در صورت تمایل به استفاده از ضد آفتاب بهتر است از ضد آفتاب های مناسب دوران بارداری استفاده کنید.