استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی

امتیاز دهید

خیلی از خانم‌ها از برس ها و پدهای آرایشی استفاده می‌کنن اما به یقین میشه گفت که اکثر اونها استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی رو نمیدونن و حتی نکات لازم برای حفظ و نگداری اون رو رعایت نمی‌کنن؛ در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز سعی داریم، تمام نکات پیرامون […]

استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی

خیلی از خانم‌ها از برس ها و پدهای آرایشی استفاده می‌کنن اما به یقین میشه گفت که اکثر اونها استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی رو نمیدونن و حتی نکات لازم برای حفظ و نگداری اون رو رعایت نمی‌کنن؛ در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز سعی داریم، تمام نکات پیرامون انتخاب و کاربرد صحیح از برس‌های آرایشی رو براتون شرح بدیم…

استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی

باید بگیم که جنس و میزان مرغوبیت هر برس در نتیجه آرایش شما تاثیر گذاره، اما انتخاب درست براش‌ها و نحوه صحیح استفاده از اون‌ها هم از عوامل مهمیه که می تونه نتیجه کار رو به شدت تحت تاثیر خودش قرار بده.

آنچه در این مقاله می خوانیم

نکته مهم، براش متناسب با سایز صورت

در کنار تمامی این نکات باید در نظر داشته باشید سایز براش انتخابی با سایز صورتتان هماهنگی داشته باشه، برای صورت های پهن تر برس های بزرگ تر استفاده کنید.

براش های بزرگ و پخش کننده

خیلی از خانم ها هنوز فکر میکنن برای پخش کردن کرم پودر روی صورت بهتره از دست استفاده کنن، اما باید بدونن که استفاده از براش های بزرگ و پخش کننده، حالت مخملی و نرم و صاف به کرم داده و همچنین سطح بیشتری رو با کرم پوشش می‌ده، پس بهتره برای پخش کردن کرم پورد از براش های مخصوص این کار استفاده کنید.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

براش پنکیک

در زمان انتخاب براش پنکیک ممکنه براش بزرگ‌تری رو انتخاب کنید، در صورتی که عامل اصلی در انتخاب قلم برای پودر، باید گرد بودن سر اون باشه. حالت گوی سر این براش به شما امکان میده، روی پوست چرخش بیشتری داشته و پودر رو به سادگی روی تمامی سطوح پخش کنید.

براش کابوکی

قلم آرایش کابوکی دارای سری پر مو و گرده که بسیار نرم هم هست. از این نوع براش می تونید برای اعمال انواع لوازم آرایشی پودری بخصوص پودرهای خیلی نرم یا برنزه کننده ها استفاده کنید.

استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشیر

براش کانسیلر

براش کانسیلر باید، باریک، محکم و کمی مخروطی شکل باشه. به کمک براش کانسیلر به راحتی می تونید کانسیلر رو دقیقا جایی که می‌خواهید بزنید. این قلم بسیار مناسب ریزه کاری است.

به خوبی این براش‌ها را به خاطر بسپارید تا این بار که برای خرید یک قلم آرایشی رفتید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. و همچنین به خاطر داشته باشید برای اینکه با هر یک از این قلم‌ها آرایش خوبی داشته باشید باید بدانید چه زمانی و چگونه، قلم های آرایشی را تمیز کنید.

کوچک کردن بینی با براش های آرایشی

برای کوچک کردن بینی قلم موی نازکی رو انتخاب کرده و دو طرف بینی رو با استفاده از سایه تیره رنگی سایه بزنید. دقت کنید که قلم موی استفاده شده حتما باید نازک باشد تا دست شما را برای حرکات ظریف بر روی پهنای بینی محدود نکنه.

براش های شیب دار یا زاویه دار

از براش‌های زاویه‌دار برای سایه زدن و یا فرم دادن به قسمت هایی از صورت استفاده می‌شه که فرم خاصی ندارن.

براش های ابری

معمولا از اینگونه براش ها برای نتیجه نهایی و زدن سایه ها استفاده می شه.

براش های بادبزنی

از این قلم‌ها می‌تونین برای کارهای مختلفی بهره ببرید، باهاش رژ گونه بزنید، پودرهایی که روی صورت مونده رو با این قلم پاک کنید یا یه لایه خیلی روشن و مخفی پودر روشن کننده روی استخوان گونه تون بزنید.

نحوه مراقبت و شستن براش های آرایشی

موندن رنگ ها، چربی و مواد آرایشی درون براش های آرایشی باعث میشه هم آرایش تمیز و مرتبی نداشته باشید و هم پوستتون جوش زده و کدر بشه. بهتره ماهی یک بار برس های پر مصرفتون رو با آب گرم شست و شو داده و حتما به خوبی با سشوآر اون‌ها رو خشک کنید.

استفاده و کاربرد صحیح از براش های آرایشی

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها