بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس

3/5 - (1 امتیاز)

برای افراد با پوست حساس، انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار سخت خواهد بود. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز شما را بهترین پاک کننده آرایش برای چشم‌های حساس آشنا خواهیم کرد. علاوه بر محصولات بهداشتی که با توجه به نوع پوست هر فرد طبقه بندی شده است، محصولات آرایشی هم چند […]

بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس

برای افراد با پوست حساس، انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار سخت خواهد بود. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز شما را بهترین پاک کننده آرایش برای چشم‌های حساس آشنا خواهیم کرد.

علاوه بر محصولات بهداشتی که با توجه به نوع پوست هر فرد طبقه بندی شده است، محصولات آرایشی هم چند سالی است که تنوع پوستی را در نظر گرفته‌اند. چشم خیلی از خانم‌ها نسبت به پاک کننده های تک فاز و دو فاز مخصوص چشم، حساسیت دارند. برخی افراد با میلیا رو به رو خواهند شد و برخی دیگر قرمزی و نازک شدن پوست اطراف چشم را شاهد خواهند بود. همچنین افراد با مژه‌های اکستنشن و کسانی که به تازگی چشم خود را جراحی کرده‌اند، نمی‌توانند از هر محلولی برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنند، از این روی انتخاب بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس اهمیت ویژه‌تری خواهد داشت.

آنچه در این مقاله می خوانیم

اهمیت پوست حساس دور چشم

پوست اطراف چشم شما بخشی از بدن شماست که می‌تواند اولین نشانه‌های پیری زودرس را نشان به خصوص اگر بدون مراقبت مناسب مانده باشد.

بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟

پیش از معرفی بهترین پاک کننده آرایش چشم، بهتر است با اهمیت و حساسیت بالای پوست دور چشم خود بیشتر آشنا شوید. پوست اطراف چشم شما نازک‌تر و لطیف‌تر از پوست قسمت‌های دیگر بدن شماست و از آنجایی که چشمان شما در طول روز زیاد کار می کند‌، از پلک زدن تا ابراز احساسات، این به تنهایی می‌تواند باعث پیری زودرس شود.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

علاوه بر این، دلایل ژنتیکی‌، اشعه ماوراء بنفش، استرس های خارجی و انتخاب شیوه غلط زندگی هم می‌توانند باعث سریع‌تر شدن روند فرسایش پوست اطراف چشم شوند.

  • مشکلات مربوط به ناحیه چشم
  • حلقه‌های تیره اطراف چشم
  • خطوط پنجه کلاغی
  • پف اطراف چشم

با این وجود، مهم نیست که چند ساله باشید، هیچ وقت خیلی زود یا خیلی دیر نیست که به چشمان خود عشق خود را بخاطر خودتان عشق بورزید!

پوست دور چشم خود را به عنوان انگور تصور کنید. هنگامی که آب را از دست می‌دهد، شروع به کوچک شدن می‌کند و چین و چروک‌هایی ظاهر می‌شوند. اما هنگامی که آن آب را مجددا به آن برسانید، می‌تواند پیری زودرس و به طور بالقوه خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش دهد.

متداول‌ترین سوال در مورد مرطوب کردن این قسمت از صورت این است که آیا می‌توان از مرطوب کننده صورت برای پوست اطراف چشم هم استفاده کرد؟

پاسخ بله است. تا زمانی که چشم شما را تحریک نکند و رطوبت کافی را فراهم نماید، شما خوب هستید.

به خاطر داشته باشید از آنجایی که پوست اطراف چشم شما نازک است، می‌تواند نسبت به کرم‌های عادی صورت حساس باشد. اگر احساس سوزش دارید یا چشمان شما قرمز شده است، از استفاده از مرطوب کننده صورت خودداری کنید و در عوض روی یک کرم چشم خوب سرمایه گذاری کنید.

چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

پاسخ این سوال به شرایط پوستی شما باز می‌گردد. کسی که پوست دور چشم بسیار حساس و خشکی دارد، توصیه می‌شود که صبح و شب و زیر آرایش خود از کرم دور چشم مرغوب بهره ببرد. اما اگر سن کمتری دارید و پوست خشکی هم ندارید، شب‌ها قبل از خواب بهترین زمان است. اما نکته مهم این است که هر دو گروه باید بهترین پاک کننده آرایش چشم را انتخاب کرده و با استفاده از آن چشم‌های کاملا تمیزی داشته باشند.

بهترین پاک کننده آرایش به منزله گران ترین نیست، بلکه بهترین پاک کننده آرایش باید حاوی مواد آرامش بخشی باشد که پوست دور چشم را التیام دهد، از بروز خشکی بیشتر جلوگیری کرده و موجب رطوبت رسانی هم شود.

پیشنهاد ما چه محصولی است؟

همان‌طور که در بالا در مورد اهمیت پوست دور چشم صحبت کردیم، باید بدانید که علاوه بر نحوه انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم‌، باید بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس را هم بیابید. یکی از محصولات مرغوبی که احتمالا آوازه آن را هم شنیده‌اید، محلول بهترین پاک کننده آرایش یعنی پاک کننده آرایش چشم و صورت بلفامد است.

مهم ترین ویژگی های این محصول را می دانید؟

این محصول علاوه بر پاک نموده و تمیزی پوست از آلودگی‌ها و مواد آرایشی باعث آب رسانی، شادابی و شفافیت پوست اطراف چشم شما هم می‌شود. بعلاوه موجب تقویت مژه‌های شما شده و از ریزش و خشکی مژه‌ها در اثر استفاده از مواد آرایشی مانند خط چشم و ریمل هم جلوگیری می‌کند.

این محلول فاقد الکل، پارابن، اسانس، رنگ و مواد حساسیت‌زا برای چشم و سازگار با انواع پوست است. این محصول خوب ایرانی پس از استفاده نیازی به شستشو نداشته و تقویت کننده مژه به دلیل داشتن ویتامین بیوتین و بیانتین است.

محلول پاک کننده آرایش چشم و صورت بلفامد به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، علاوه بر پاک کنندگی، پوست را آبرسانی کرده و با خاصیت آرام بخشی زیاد، پوست اطراف چشم را مرطوب نگه می‌دارد.

بهترین پاک کننده آرایش برای چشم های حساس

بررسی مواد تشکیل دهنده

وجود اورونال، بیوتین و بپانتین و هیالورونیک اسـید در این محصول باعث شده است تا این محلول بهترین پاک کننده آرایش لقب گیرد.

اورونال

اورونال پاک کننده اختصاصی و بسیار ملایم برای پوست حساس اطراف چشم است.

بیوتین و بپانتین

بیوتین و بپانتین از دسته ویتامین‌ هایی هستند که برای تقویت و رشد مژه‌ ها بسیار مهم و ضروری‌ بوده و کمبود آن باعث ریزش مو می‌شود.

هیالورونیک اسـید

هیالورونیک اسـید ماده‌ای طبیعی و آب رسان است که نقش بسیار مهمی در حفظ جوانی، شادابی و زیبایی پوست دارد و از چروکیدگی و خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها