معرفی بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو

امتیاز دهید

بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو رو می شه درون مکمل های تقویت کننده ای پیدا کرد که سرشار از مواد مغذی هستن. مواد مغذی و ویتامین ها، برای داشتن موهایی سالم که رشد خوبی داشته باشن، مورد نیازه. ویتامین های مورد نیاز موهای شما عبارتند از:  A، D، E، K، C و […]

معرفی بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو

بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو رو می شه درون مکمل های تقویت کننده ای پیدا کرد که سرشار از مواد مغذی هستن. مواد مغذی و ویتامین ها، برای داشتن موهایی سالم که رشد خوبی داشته باشن، مورد نیازه.

ویتامین های مورد نیاز موهای شما عبارتند از:  A، D، E، K، C و گروه B کمپلکس مثل بیوتین و نیاسین. شما هم چنین نیاز به مصرف مواد معدنی مانند آهن، منیزیم و روی برای موهای سالم، قوی و براق دارین. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین مکمل ها  را معرفی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

دلیل ریزش مو چیست؟

هر کمبود ویتامینی سبب ریزش مو می شه. هم چنین، پروتئین، آهن، سلنیوم، مس و منیزیم همه برای رشد موهای سالم و جلوگیری از ریزش مو مورد نیازن. البته، همیشه بهتره  از یه رژیم غذایی متعادل برای دریافت مقدار مناسبی از ویتامین ها و مواد معدنی که بدن شما نیازمند اونهاست، استفاده کنیم؛ اما اگه رژیم غذایی مناسب نداریم باید حتما از انواع مکمل های معتبر در مو بهره ببریم…

معرفی بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو

ویتامین A

ویتامین A  نقش مهمی توی رشد مو داره. مو رو سیاه و براق نگه می داره . ویتامین A حاوی آنتی اکسیدانه که پوست سر رو مرطوب نگه می داره و از خشک شدن مو جلوگیری می کنه.

بیوتین

بیوتین ویتامین H هم نامیده می شه و ویتامینی هست که باعث رشد مو می شه و از خانواده ویتامین  B12 است!

ویتامین B12

این ویتامین در جذب آهن به بدن کمک می کنه و همونطوری که می دونین، علت ریزش مو کمبود آهن در بدنه.

ویتامین C از بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو

ویتامین C ویتامین رشد مو است که برای درمان سفید شدن زودرس مو و خشکی مو موثره.

آهن

می دونیم که ریزش مو و شکستگی اون ناشی از کمبود آهنه. مصرف مقدار مناسب آهن روزمره نه تنها سلامت خون رو به خوبی تنظیم می کنه، بلکه باعث رشد مو هم می شه!

پروتیئن

پروتئین ها برای براق و قدرتمند شدن مو لازمن و از بهترین مکمل ها و ویتامین های رشد مو به حساب میان، بدون این ماده مو کدر و شکننده شده و از بین می ره.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت مو
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها