نقش پرایمرهای آرایشی یا همان زیرسازها چیست؟

2.5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای این روزها که هر روز به دستاوردهای آرایشی و زیبایی اضافه میشه، دونستن نقش پرایمرهای آرایشی یا همون زیرسازها هم خالی از لطف نیست. با هم مروری کوتاه خواهیم داشت بر این محصول نسبتا جدید و دونستن کارایی های اونها و البته برای برخوردای اط اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات آرایشی و […]

نقش پرایمرهای آرایشی یا همان زیرسازها چیست؟

در دنیای این روزها که هر روز به دستاوردهای آرایشی و زیبایی اضافه میشه، دونستن نقش پرایمرهای آرایشی یا همون زیرسازها هم خالی از لطف نیست. با هم مروری کوتاه خواهیم داشت بر این محصول نسبتا جدید و دونستن کارایی های اونها و البته برای برخوردای اط اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانید به داروخانه آنلاین ثبت سبز مراجعه نمایید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

نقش پرایمرهای آرایشی چیست؟

فرقی نداره شما اهل آرایش غلیط هستید یا فقط با یه مرطوب کننده ساده از خونه بیرون میرید، در هر صورت اگه فقط با توجیه ندونستن فواید پرایمر از استفاده از اون شونه خالی می کنید، بدونید که سخت در اشتباهید!

پرایمرها به شما پوستی صاف و یک دست هدیه میدن، پوستی که همیشه آرزوی اون رو داشتید….

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

در یه نگاه کلی

پرایمر آرایشی، کرم یا شوینده ایه که قبل از انجام آرایش مورد استفاده قرار می گیره تا پوشانندگی و ماندگاری آرایش رو چندین برابر کنه. بنابراین عملکرد پرایمر مربوط به زیرسازی و آماده سازی قبل از آرایش میشه.

پرایمر یا زیرساز آرایش

بخش آماده سازی پوست قبل از آرایش از مهم ترین بخش های آرایشیه که اغلب نادیده گرفته میشه. دقیقا تفاوت یک آرایشگر خوب با آرایشگری معمولی در همین نکات ریزه.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

گاهی شما پس از آرایش از چهره خودتون خیلی رضایت پیدا می کنید، اما بعد از تنها دو سه ساعت، شاید هم در میانه مهمانی، متوجه بر هم خوردن آرایشتون می شید که خب این اصلا برای هیچ خانمی خوشایند نیست.

استفاده از پرایمر ها باعث یک دستی و ماندگاری آرایش شما می شه. ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر وجود داره و با وجود اینکه مرطوب کننده ها هم پوست رو نرم می کنن، اما پرایمر برای موندگار شدن انواع کرم به کار میره.

نقش پرایمرهای آرایشی یا همان زیرسازها چیست؟

 

مواد تشکیل دهنده پرایمرها

مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی بر پایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستن، زیرا اثرات نرم کنندگی خیلی زیادی دارن.

چگونه مصرف کنیم؟

پرایمر برای همه پوست ها در بازار موجوده، اما افرادی که چربی پوستشون موجب برهم خوردن آرایش اونها شده و یا منافذ باز پوست، زیبایی چهره شون رو کم می کنه بیشتر خواهان این نوع از محصول هستن.

نکته مهم این جاست که نباید در مصرف پرایمر زیاده روی کنید؛ اندازه یک دانه لوبیا، برای تمامی پوست صورت کافی است.

بعضی از کارشناسان آرایشی توصیه می کنن برای پخش کردن پرایمر بر روی صورت از برس های زیرسازی استفاده کنید، تا از این طریق پرایمر کمتری مصرف شه. انتخاب نحوه مالیدن پرایمر بر روی صورت، به عهده خود شماست و در بیشتر مواقع، استفاده از انگشتان دست بهترین گزینه است!

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها