هر آنچه درباره فواید انرژی درمانی و اصول کار اون باید بدونیم

امتیاز دهید

بحث فواید انرژی درمانی و صلاحیت افرادی که این کار رو انجام میدن، خیلی وقته که در بین همه افراد دنیا، ایجاد ابهام کرده و نحوه کار اونها سوال برانگیز شده. حقیقت اینکه همه چی انرژی داره، در و دیوار، گلدون، حیوانات و ما انسان ها؛ همه ما در دنیا در حال ساطع کردن انرژی […]

همه چیز درباره فواید انرژی درمانی و اصول کار اون

بحث فواید انرژی درمانی و صلاحیت افرادی که این کار رو انجام میدن، خیلی وقته که در بین همه افراد دنیا، ایجاد ابهام کرده و نحوه کار اونها سوال برانگیز شده.

حقیقت اینکه همه چی انرژی داره، در و دیوار، گلدون، حیوانات و ما انسان ها؛ همه ما در دنیا در حال ساطع کردن انرژی از خودمون هستیم. انرژی ما انسان ها می تونه مثبت و منفی بشه و دقیقا روی انرژی باقی کائنات هم تاثیر مستقیم بذاره.

شاید باورتون نشه ولی وقتی شما پشت میزی نشستید که حال خوبی دارید و پر از انرژی هستید، میز که انرژی خنثی ای داره هم به انرژی مثبت شما ملحق میشه و به شما انرژی میده!

این قانون در فیزیک به اسم قانون “دوبروی” نامیده میشه، قانون دوبروی به زبان ساده میگه که هر ذره در حال ساطع کردن مدام انرژی از خودشه! با ادامه مطلب در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشید.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

آنچه در این مقاله می خوانیم

بحث هاله های انرژی هر فرد

هر کدوم از ما هاله ای از انرژی در اطراف خودمون داریم که مقدار و حالت اون متفاوته، خیلی ها دلیل اینکه بی دلیل از شخصی که نمی شناسیمش خوشمون میاد رو هم همین همخونی هاله ها می دونن، هاله ها بدون اینکه کلامی از زبان خارج بشه و یا حتی نگاهی، می تونن همدیگه رو تشخیص بدن.

همچنین باید بگیم که هاله های انرژی قابل هدایت به سمت خاصی هستن، مثلا شما بدون در نظر گرفتن مسافت ها می تونید به دوستی که در آلمان دارید فکر کنید، بی درنگ می بینید که پیامی از اون فرد به شما می رسه. البته زمانی انرژی شما می تونه پرواز سریع السیری داشته باشه که آزاد و رها باشه؛ یعنی ذهن استدلالی تون خاموش باشه!

ذهن استدلالی یه خط کش کوچیک بیشتر نداره، خط کشی به طور مثال 10 سانتی متری، این خط کش ذهنی نمی تونه اشیا بیشتر از 10 سانت رو تصور کنه، برای همین از درون به شما می گه که این کار امکان نداره!

شما به هرچی فکر کنید و بهش انرژی بدید، به سمتتون میاد، ماشین موردعلاقه تون رو تصور کنید و بهش عشق بورزید و در ضمن ذهن استدلالی رو با خط کش کوچیکش که میزان درآمد کم شماست رو خاموشِ خاموش کنید!

تله پاتی یا دور آگاهی” هم از این قانون پیروی می کنه، گاهی میخوایم به کسی زنگ بزنیم، می بینیم خودش زنگ میزنه و…

همه چیز درباره فواید انرژی درمانی و اصول کار اون

شاید عبارت “خدا حاجت شکم رو زود میده” رو شنیده باشید!

حقیقتش اینکه خدا حاجت همه چی رو زود میده، منتها در مورد غذا غالبا ذهن استدلالی خاموشه، چون شما بدون قید و شرط و با تمام وجود هوس یه غذایی رو می کنید و براش هم در ذهنتون بازه زمانی قرار نمیدید، پس بی درنگ هم به اون می رسید.

انرژی مثبت داشته باشید

چه به قانون الکتریسته اعتقاد داشته باشیم چه نه، این قانون داره کار خودش رو می کنه و دنیا رو تحت تاثیر مستقیم خودش قرار میده؛ این در حالیکه قانون الکتریسته بخشی از کل انرژیه، این یعنی قانون انرژی داره کار خودش که گردش دنیاست رو می کنه، بدون اینکه براش مهم باشه که من و شما بهش اعتقاد داریم یا نه!

فقط این وسط افرادی که بهش باور دارن، آرامش بیشتر و زندگی بهتری دارن.

توی همه ادیان و باورها “خدا” رو “منبع انرژی کل” دونستن و در دین اسلام به دلیل اینکه قابل رویت ترین جلوه انرژی، نوره، خدا رو نور آسمان ها و زمین معرفی کرده!

چرا باید در گزینش اطرافیانمون دقت کنیم؟

حتما ضرب المثل های زیادی رو شنیدید که می گه “کمال همنشین در کسی اثر کرده” یا “کسی رو می خوای بشناسی، دوستاشو ببین!” و… اینها نشون میده که انرژی افراد به شدت قابل انتقاله. وقتی کسی منفیه، دائم غر میزنه، ناسپاسه، ناراضیه، دیگران رو با القاب بد خطاب میکنه و… به شدت سطح انرژی اطرافیانش رو هم میاره پایین.

در مقابل فردی که با روی خوش با همه رفتار میکنه، دائما با کلامش برای دیگران خیر و خوشی می طلبه، همه ناخواسته جذبش میشن و در کنارش آرامش می گیرن.

نوچه و مرید چیست؟

در قدیم پهلوانان یا عارفان بزرگ، همیشه در اطراف خودشون شاگردانی داشتن که به نوچه و مرید معروف بودن. این افراد برای اینکه شبیه اون مرادشون بشن، کنارش روزها رو میگذروندن تا شبیه اون فرد بشن!

پس یادتون نره که اگه در زندگی خواهان موفقیت هستید، انرژی مثبتتون رو به دنیا تزریق کنید!

بله، دروازه انرژی بشریت، چشم ها و سپس دست هاست!

  • احتمالا چیزی در مورد چشم زخم، نورانی بودن برخی چهره ها و یا این عبارت که کسی دستش شفاست، شنیدید!
  • برخی افراد وقتی بهتون نگاه می کنن، پر میشید از انرژی مثبت یا برعکس!
  • برای همه ما هم پیش اومده که وقتی با فردی دست دادیم، حس بدی بهمون منتقل شده؛ همه این ها نشون میده که این دو عضو دروازه های انتقال انرژی هستن!

هلند کشور اول در پرورش و صادرات گل در دنیاست

دانشمندای هلندی تستی رو انجام دادن. بچه های مهد کودکی رو بردن در مزارع گل و گفتن شما در بین مسیر هایی که بین ردیف های گل وجود داره بازی کنید و راه برید و بدوید ولی به گل ها صدمه نزنید.

دیدن جاهایی که بچه ها رو بردن و بچه ها اونجا بازی می کنن، گل های اونجا هم با نشاط تر میشن و هم زیباتر میشن و زود تر رشد می کنن. نتیجه تحقیقات شون رو به دولت هلند اعلام کردن.

هلند بخشنامه ای رو داد به مهد کودک ها که هر مهد کودک موظفه هفته ای یک روز، مهد کودک رو تعطیل کنه و بچه ها رو ببره در مراکز پرورش گل و بچه ها اونجا بازی کنن!

همه چیز درباره فواید انرژی درمانی و اصول کار اون

چشم زخم چیه

حقیقت اینکه وقتی انرژی ما در یک راستا نباشه، چشم زخم پیش میاد!

شما لباس زیبایی رو بر تن کسی می بینید، شروع می کنید به تعریف کردن از اون لباس؛ اما در درونتون به شدت به اون فرد و لباسش حسادت می کنید، زمانی که از درون حال مون خراب و از بیرون می خوایم نشون بدیم که حالمون خوبه، چشم های ما منفی ترین انرژی های ممکن رو از خودشون ساطع می کنن و اون انرژی منفی یه اتفاقاتی رو رقم می زند که ما بهش می گیم “چشم زخم”!

درمان چشم زخم چیه؟

برای مقابله با هر انرژی منفی ای می تونید سطح انرژی تون رو بالا ببرید.

یه مثال ساده، وقتی همکارتون در اداره سرما خورده، شما بی درنگ یه قرص سرماخوردگی برای پیشگیری می خورید یا آب پرتغال سفارش میدید؛ به تصور خودتون، بدنتون رو مقاوم می کنید که سرما نخوره!

پس برای چشم زخم هم باید خودتون رو قوی کنید، این انرژی رو می

 تونید از هر چیزی که فکر می کنید و بهش “ایمان” دارید بگیرید.

فقط دقت کنید که تنها نکته کلمه ” ایمانه”!!!

  • می تونید نعل با خودتون داشته باشید،
  • گردنبند لنگر بندازید!
  • سنگ ماه تولدتون رو انگشتر دستتون کنید!
  • وان یکاد یا چهارقل بخونید،
  • بزنید به تخته
  • و…

مهم نیست، کدوم راه، مهم “ایمانه”!

انرژی دست چیه؟

نشده کسی که جایی از بدنش درد کنه و دستش ناخودآگاه روی اون قسمت نره، نمی شه ما کسی رو دوست داشته باشیم و در آغوشش نگیریم یا باهاش دست ندیم!

دست رو برخی افراد، “مادر بدن” می دونن. شما در هر سطح از انرژی و درجه روحی باشید، دستاتون گرم و پرانرژی هستن.

همه چیز درباره فواید انرژی درمانی و اصول کار اون

باور ندارید؟

به یه روز سرد زمستونی فکر کنید!

کل بدنتون یخ زده، به خونه میاید، اول از همه دست هاتون رو بر روی شومینه گرم می کنید، دست هاتون که گرم شن، همه وجودتون هم گرم میشه!

مگه میشه دندون درد گرفته باشید و دست روی صورتتون نذاشته باشید، قطعا یادتون میاد که وقتی کودکی روی زمین میفته با کشیدن دستتون روی پای ضرب دیده اش، آرومش کردید!

دست ها منبع انرژی هستن!

نتیجه تحقیقی در آمریکا

در آمریکا تحقیق جالبی انجام شد، از مادران بچه های نارس خواستن که روزانه در کنار محفظه شیشه ای قرار بگیرن و از سوراخ هایی که در محفظه وجود داره سر و بدن بچه شون رو نوازش کنن.

نتیجه تحقیق نشون داد که مرگ و میر بچه های نارسی که توسط مادرشون نوازش می شدن فوق العاده کمتر از بچه های نارسی بود که نوازش نمی شدن!

چرا؟

چون این بچه ها انرژی مثبت و درحقیقت انرژی درمانی رو از طریق دست های مادرانشون دریافت می کردن و این قضیه به صورت کاملا علمی اثبات شده که نوازش سر کودکان در رشد مغز اون ها شدیدا تاثیر مثبت داره…

و اما انرژی درمانی

فکر می کنم با توضیحاتی که گفته شد، کارایی انرژی درمانی هم مشخص شد.

شما خودتون هم با کمی تمرکز و بالا بردن ایمان به قدرت “انرژی کل”، می تونید درمانگری پرانرژی با توانایی انرژی درمانی باشید.

افرادی که انرژی درمانی می کنن رو قطعا دیدید، اونها با دستشون به هر فردی که بخوان و به هر هدفی، انرژی میدن.

نکته مهم

انرژی درمانی البته صرف نظر از مدعیان دروغین زیادی که الان در بازار هستن، یکی از توانمندی ها و واقعیت هاییه که خداوند در وجود انسان قرار داده.

یعنی مرتبه ضعیفی از انرژی که قدرت درمانگری داره، در کالبد همه ما وجود داره. نکته در اینکه بعضی افراد در سایه تمرین های تمرکزی و روحی می تونن مقدار بیشتری از این انرژی رو به کار بندازن! میزان انرژی که انسان در حالت عادی می تونه به کار بگیره، مقدار کمیه، اما می شه با تمرین های متناسب، هم مقدار بیشتری انرژی جذب کرد و هم مقدار بیشتری انرژی برای دیگران ارسال کرد.

یک تمرین ساده

لازم نیست برای انرژی درمانی کار خاصی کنید، دعا و مراقبه، مدیتیشن، تمرکز و مطالعه، یک شنای دلچسب، نشستن و خوردن یک لیوان چای در زیر نور خورشید و… همگی می تونن سطح انرژی شما رو به شدت بالا ببرن.

کافیه موقع کارهایی که گفتیم، به دست هاتون دقت کنید و انرژی رو با احساستون درون دستتون جمع کنید، حالا شما با آرامش، دستانی معجزه گر دارید…

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها